(+373) 22 824 823

Garanții produse

Garanţii produse

Compania Crinela întotdeauna a pus în faţa tuturor priorităţilor calitatea produselor. Aceasta este garantată de utilizarea materialelor şi a materiilor prime, a tehnologiilor  moderne şi a proceselor de producţie automatizate. Ca o încununare a efortului depus pe parcursul a mai multor ani în acest domeniu, compania a implementat cu success un sistem International de Managament al Calităţii:ISO 9001:2008.
Acest sistem se referă la toate activităţile din toate departamentele care pot avea implicaţii asupra calităţii produselor şi serviciilor oferite. Aceste procese sunt următoarele:
Proiectarea şi dezvoltarea produselor

Prelucrarea comenzilor
Identificarea şi evaluarea furnizorilor
Controlul calităţii materialelor la intrarea în procesul de producţie
Producţia de mărfuri
Controlul calităţii mărfurilor la ieşirea din procesul de producţie
Inregistrarea şi controlul documentelor
Prelucrarea reclamaţiilor

Prin intermediul acestui Sistem de Management al Calităţii, compania îşi atinge scopul primordial pe care îl are: Identificarea şi satisfacerea cerinţelor clienţilor săi.
Întreaga activitate a companiei‘’Crinela’’este orientată către clienţii săi. Toţi angajaţii sunt conştienţi că succesul companiei depinde de modul în care cerinţele sale sunt determinate şi înţelese pentru satisfacerea clienţilor actuali şi potenţiali. Acest fapt îl confirmă Declaraţia de Politică a Calităţii a Directorului General.
Sistemul de Management al Calităţii a fost elaborat şi implementat în parteneriat cu compania Ecofin Consult-reprezentantul Naţional din partea Republicii Moldova în Organizaţia Europeană pentru calitate. În acest cadru de la compania ‘’Crinela’’ au fost instruiţi doi angajaţi ai companiei ca Auditori interni ai Sistemului de Management al Calităţii în Centrul de instruire continuă pe parcursul vieţii Academia Pro Business ‘’Pro Excelenţă’’.
Sistemul de Management al Calităţii la Crinela a fost certificat de către SRAC, un organism internaţional de certificare a sistemelor de management cu o experienţă vastă în domeniul dat.

Cerinţe şi condiţii de garanţie
Vă prezentăm termenul de garanţie pentru diferite grupuri de mărfuri:
1. Mobila produsă la comandă -  2 ani
2. Paturi - 1 an
3. Echipamente de uz casnic FRANKE  - termene garantate de producător (3 ani, 5 ani, 15 ani)
4. Saltele  - 2-5 ani
5. Şeminee electrice 1 an
Pentru a beneficia de aceste termene de garanţie, este necesar de a îndeplini următoarele cerinţe şi condiţii :

PAȘAPORTUL MOBILEI LA COMANDĂ INDIVIDUALĂ

REGULILE DE EXPLOATARE A MOBILEI
1. Mobila se instalează și se exploatează  în încăperi cu temperatura aerului nu mai mică  de + 10 Co  și cu umeditatea relativă de la 40 % la 70 %. Mobilierul urmează  să fie protejat de contactul direct cu razele solare, cu sursele de incălzire (sobe, baterii si alte aparate de incălzire),  de aburi fierbinți , precum şi de umeditate excesivă.
2. Este interzisă  folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive și acizi, pentru curățarea sau prelucrarea fasadelor mobilei, a chiuvetelor de bucătărie precum și a robinetelor. În acest scop se vor folosi preparate corespunzătoare .
3. Greutatea de exploatare a dulapurilor ce atîrnă,  nu trebuie să  depăşească  30 kg, a sertarelor - 20 kg.
4. Garanția nu se răsfrînge asupra elementelor ce țin de electricitate     (transformatoare, galogene, lămpi la chiuvetă, hotă e.t.c.) atît si la elementele din sticlă şi oglindă, s-au alte defecte apărute din neglijenţa clientului ca lovituri, zgîrîeturi, crăpături ş.a.
5. Garanţia nu se răsfrînge asupra elementelor ce vin în contact cu apa şi în condiţiile de nerespectare a normelor sanito-igienice de exploatoare a mobilierului.

ATENŢIE:
Zgîrieturile de pe blatul traditional sunt imposibil de remediat, nu puteți tăia sau toca alimentele direct pe blat, obiectele fierbinți duc la deformare blatului , iar infiltrarea apei poate duce la dezlipirea straturilor blatului, tacîmurile umede  pot lăsa pete. Iar defectele de pe blaturile de piatră artificială pot fi remediate in dependenţa de complexitate. Costul remedierii defectelor în condiţiile nerespectării regulilor de exploatare a mobilierului este acoperit de către client.

PAȘAPORTUL MOBILEI - DORMITOARE

REGULILE DE EXPLOATARE A MOBILEI
1. Mobila se instalează și se exploatează  în încăperi cu temperatura aerului nu mai mică  de + 10 Co  și cu umeditatea relativă de la 40 % la 70 %. Ea urmează  să fie protejată de contactul direct cu razele solare, cu sursele de incălzire (sobe, baterii si alte aparate de incălzire),  de aburi fierbinți , precum şi de umiditate excesivă.
2. Este interzisă  folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive și acizi. În acest scop se vor folosi preparate corespunzătoare .
3. Garanția nu se răsfrînge asupra elementelor din sticlă şi oglindă, s-au alte defecte apărute din  neglijenţa clientului ca lovituri, zgîrieturi, crăpături ş.a.
4. Nu se indică folosirea substanţelor pentru îngrijirea pielii imediat după achiziţia canapelelor, deoarece acestea sunt deja tratate cu soluţii speciale de protecţie de către producători.
5. Pentru degajarea porilor de pe suprafaţa pielii canapelelor, acestea trebuie aspirate periodic.
6. Pentru îndepărtarea petelor de suprafaţă e suficient să ştergeţi locul cu o cârpă umedă sau cu un burete neabraziv înmuiat într-o soluţie de apa cu săpun. În niciun caz nu turnaţi apă pe canapea.
7. O data la saşe luni este recomandat să curăţaţi canapelele cu produse speciale concepute  pentru îngrijirea şi curăţarea pielii.
8. Vă sugeram că înainte de aplicarea produselor de curăţare pe canapele să le încercaţi într-o zona mai puţin vizibilă a lor sau pe un eşantion din acelaşi tip şi culoare a pielii.
9. Reţineţi ca pielea expusă la razele UV îşi poate modifica, în timp, culoarea. Prin urmare, luaţi în calcul şi acest aspesct atunci când alegeţi locul în care o veţi expune în casa dumnevoastră.

ATENŢIE:
Pentru a menţine frumuseţea şi strălucirea mobilierului din piele este necesară respectarea câtorva reguli de întreţinere, însă şi evitarea unor greşeli care pot duce la o deteriorare gravă.

CERTIFICAT DE GARANTIE - SALTELE

În atenţia consumatorului!
Condiţii de exploatare şi întreţinere :
1. Pentru ca salteaua să nu se deformeze,trebuie instalată pe o suprafaţă dură şi dreaptă,iar baza de pat/suportul trebuie să fie de aceleaşi dimensiuni cu salteaua.
2. A se evita îndoirea saltelei.
3. Nu păstraţi salteaua în încăperi cu umiditate sporită sau în încăperi fără aerisire.
4. Aerisirea periodică (recomandabil o data pe lună) la schimbarea anotimpului este necesară o aerisire.
5. Nu se recomandă utilizarea saltelei la temperature mai joasa de +2 C. Distanţa faţă de o sursă de căldură să fie minimă de 0,5m.Nu admiteţi acţiunea directă a razelor solare.
6. În situaţia în care se pătează suprafaţa textilă a saltelei,se poate proceda la curăţarea cu o cârpă de bumbac umedă si cu săpun,sau folosiţi preparate chimice speciale pentru curăţat suprafeţele textile.
7. Manipularea şi transportarea saltelei se va face doar în folie de plastic pentru protejarea suprafeţei textile.

Termenul de garanţie şi ordinea de prezentare a reclamaţiilor:
8. Garanţia se acordă conform legislaţiei RM în vigoare la data procurării produsului.
9. Garanţia se acordă numai la prezentarea facturii sau chitanţei originale împreună cu acest certificat de garanţie completat clar şi corect de magazinul de unde a fost procurata salteaua.
10.Cumpărătorul adresează reclamaţiile la calitatea saltelei în perioada termenului de garanţie magazinului unde a fost procurată salteaua.
11.Dacă cumpărătorul depistează neajunsuri ascunse la saltea,în termenul de garanţie,atunci are dreptul de a cere înlăturarea sau reparaţia.Orice component necorespunzător ,înlocuit în perioada de garanţie devine proprietatea producătorului.
12.Termenul de garanţie a saltelei  este de 24 luni de la data procurării,cu condiţia respectării regulilor de transportare,depozitare şi exploatare.
13.Cumpărătorul a verificat starea bună sub aspect fizic şi funcţional a produsului şi i-a fost explicat modul de utilizare şi întreţinere.

Garanţia nu se răsfrânge asupra:
14. Saltelei care este transportata,păstrată şi exploatată cu încălcarea prezentelor recomandări
15. Salteaua care nu are prezentul document,are termenul de garantie expirat,n-are data procurarii aplicata in certificatul de garantie,lipseste stampila magazinului de unde a fost procurat.
16. Salteaua defectata in urma incendiilor, inundatiilor, cutremurelor, accidentelor, uzurii, manipularii necorespunzatoare, datorita unor modificari sau adaptari neconforme cu instructiunile, datorita folosirii in conditii improprii, defecte care in opinia agentului de service s-au defectat datorita interventiei unei personae neautorizate.